En dag med Elin

Hej, oj, vad klockan är mycket. Okej, inte mycket så. Men jag trodde liksom att klockan var 21.00 bara.
Idag har jag varit med Elin. Hon kom hem till mig efter tolv någon gång. Då gjorde vi iordning oss för att åka till Tansen och bada. När vi kom ner dit var det massa folk där, men det var inte så många som badade. Det var väldigt kallt i vattnet idag. Jämfört med igår då. Men jag sprang och hoppade i ändå för att Linus och Gustav jagade mig på bryggan och kastade vatten på mig. Haha, men tack! Då kom jag ju i iallafall. När jag hade badat hjälpte jag några kompisar att begrava några stycken i sanden. Efter det satte vi oss och åt. Efter ett tag kom Elins mamma och frågade om vi skulle följa med till bergsgården. Så vi cyklade hem med cyklarna och väntade på att hennes mamma skulle hämta oss hemma hos mig. 

I bergsgården så lekte vi i bäcken,lekte med hennes grannes hundar, hoppade studsmatta, badade med Wilma och Cornelia. När klockan blev typ halv sex så åkte jag hem och planterade lite med mamma.
Jag har alldedes nyss bakat muffins till en kompis som fyller år imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0