En dag hos Malou!

Hejhej, dagen har varit väldigt bra idag. Trotts att det regnade mycket. Nästan hela dagen.  Jag har varit hos Malou hela dagen. Jag vaknade lite efter elva och gick upp. Jag hade sjukt ont i huvudet. Men det gick över efter ett tag. Jag satte igång sunes sommar och sen ringde jag och pratatde med Malou eftersom vi skulle va idag. Vi bestämde att jag skulle käka lite och sen åka. Jag stekte lite korv och åt korv m bröd. Det var gott faktist. Sen gjorde jag iordning mig och åkte. Det är åtta kilometer till henne. Nästan en mil. Så det är en bit. Men jag var en riktig hurtbulle så jag cyklade dit. :) När jag kom till Malou så började vi städa i hennes rum. Det blev ju aldrig riktigt klart igår. Men nästan klart idag. Det är bara några småsaker kvar. Typ att torka, damsuga klart och fica en myshörna till den där lilla bokmalen. :) Men Vet ni var? Okej, det kankse ni inte vet. Men pappa hämtade mig och cykeln så jag slapp cykla hem. Då var jag inte en hurtbulle längre! Haha. Men jag ska även till Malou imorgon. Jag ska cykla igen. Så jag hoppas verkligen inte att det ska regna..

Tumblr_lmb1oan8vj1qfncxk_large_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0