Glad midsommar

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. Jag har nämnligen varit ute i min sommarstuga under midsommar. På midsommarafton så hände inte så jättemycket. Det blev lite mer på midsommardagen även fast jag mest låg i sängen och vilade/sov. Haha, men när jag hade blivit lite pigg så satte jag ihop kastspöt och gick ut på våran långa brygga och kastade lite. Direkt efter första kastet så fick jag en abborre. Härligt. :) Mamma och pappa hade ju också fått massa abborar. Så jag stekte tre av dom och resten kokade jag åt katterna. Asåå, det var gott att äta. Men väldigt svårt eftrersom den var väldigt benig. På lördag kväll när jag kom hem så skrev jag i min egna bakbok lite. Jag tror att jag har 11-12 recept i den nu. Rätt bra än så länge. Mitt mål är väl att att komma upp i över 50 recept.  Efter jag hade skrivit några recept så ville pappa lära mig att spela poker. Eftersom vi bara var två så spelade vi inte om pengar eller något.

Idag så har jagvarit hemma hos Malou. Och det var kul. Vi städade i hennes rum. Det var lite svårt i början eftersom hon var väldigt trött. Men efter några timmars "städning" så kom vi äntligen igång. Jag VILLE städa den här gången. Det är verkligen inte likt mig.

Imorgon så ska jag också vara med Malou. Nu vill jag göra klart i hennes rum. Hennes rum skulle kunna bli så mysigt om man bara fixade till det lite. Det blir nog bra ska vi se.:)

Här kommer några bilder.

På torsdag kväll bakde jag kakor till midsomnmar:)

 

 

Dålig bild. Min kamera är inte inställd på att ta närbilder. Men här är en av fiskarna. :)

 

 



Kommentarer
Melina

Glad midsommar! Lite sent men.. Bättre sent, än aldrig! :D

Svar: Thihi, tack detsamma:D<3
Elina Hagberg

2012-06-26 @ 19:08:55
URL: http://theesiiims.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0