Paus slut

Jo, jag skrev ju att jag skulle ta sommarlov från bloggen. Men idag så fick jag en jäkla blogglust, så nu är pausen slut och jag ska börja blogga som vanligt iegn.
Det har hänt mycket under sommarlovet. Inte mycket bad men massa annat kul. I söndags åkte jag på minisemester till västkusten. Vi åkte klockan 6 på morgonen på söndagen och kom fram nån gång efter två på dagen. Vi fick nåt fel med ac-paketet eller vad det heter på bilen så vi fick stanna och fixa med det så att det tog lång tid.
På måndagen åkte vi till Ullared & Gekås och shoppade.
Jag köpte
* 2 paket tugumin för 10 kr st
* Fiskelåda inkl drag m.m 159 kr
* Taklampa för 79 kr
* Kokbok för 49 kr
* Playboy affisch för 39 kr
* Duschcréme för 16 kr
* Chips för 16 kr
* blekningsmedel för 35 kr

Och massa mer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0