9/5-12

Tjena tjena. Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag vet egentligen inte varför men vi kan väl låtsas att jag sov hela dagen. Haha, nejdå. Men igår gick jag upp vid sex tiden och gjorde i ordning mig. Åt frukost, borstade håret, bortstade tänderna och sånt. Sen gick jag till bussen med Madde, Zally och Majsan för att vi skulle åka till Bjurs med klassen och ha språkval. Själv valde jag tyska. Dom flesta andra valde nog spanska tror jag. Iallafall dom jag har frågat. Efter skolan var jag och Tora hemma hos mig och hoppade studsmatta, fotade och sånt.

Idag så har jag varit i skolan. Men jag gick inte upp lika tidigt idag. Idag så gick jag upp klockan tjugo i sju och gjorde samma saker som igår. När jag kom till skolan spelade jag lite wordfeud med Paow och pratade lite med Tony. Första lektionen hade vi matte, andra och halva tredje hade vi slöjd. Vad jag håller på med på slöjden får ni veta sen. Sen var det ju en halv lektion kvar tills det blev so. Då skulle vi planera lite inför jobbet och sedan börja jobba. Så nu har jag lite saker i historian jag ska göra hemma.
Efter so'n hade vi lunch och det blev pannkakor. Efter lunchen gick jag och Majsan och plockade pärlor som jag "tappat" i trappen. Majsan är så snäll och hjälper mig! <3<3
Sen gick jag ner och bytte om till idrotten som vi skulle ha i skogen. Vi skulle leka flaggan i skogen och det går ut på att man ska dela upp sig i lag och varje lag får en kon. Ena laget får en röd kon och andra laget får en Gul kon.
Sen ska varje lag gömma konen i skogen. Inte allt för långt bort. Sen när man har gömt den så ska några i laget springa över till den andra sidan och leta efter konen. Om den personen blir tagen av motståndarna så åker den i "fängelse". Då gäller det för kamraterna springa över till fängelset man sitter i och fria den genom att ta tag i hon/han och springa över till sin egen sida.

Sista lektonen så skulle vi skriva en sammanfattning om vår läsläxa. Asså, varför har man läsläxa? Vi är för fan tolv år.. Vi kan läsa. Okej, vissa är elva då. Men ändå.
Efter skolan så gick jag hem och satte mig vid datorn och bara chillade.



Älskar dig min söta lilla kisse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0