7/5-12

Hejhej. Nu är jag typ frisk. Det har varit en jobbig dag idag.
Jag vaknade vid 10 över 9 imorse. Sen satte jag mig i soffan och såg på tv en stund. När klockan blev tio så skulle jag åka till Madde och åka bräda. Så vi åkte en bra bit. Typ upp till harmsarvet. När klockan blev typ tolv så skulle Madde hem och äta. Så då åkte jag hem till mig och la mig vid tv'n tills klockan blev halv två. :s. Då så skulle Madde och Charlie (hund) komma hem till mig. Vi hade liksom tänkt att knyta fast Charlie i mitt lilla bord medans vi studsade. Men då skulle han liksom typ gå nånstans men vi brydde oss inte. För han satt ju fast. Men det var då allt började. Bordet välte. Han blev rädd och sprang runt på gården med bordet efter sig... Bordet gick ju såklart sönder. Han fortsatte ut till skogen. Sen ner över byn. Så jag och Madde cyklade som galningar över hela byn. Han är inte hittad nu.
Härligt att inte äta något på 18 timmar. Euw. Men efter vi letat så mycket så åkte jag hem och vilade. Efter ett litet tag tog jag ut lilla Elvis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0