4/5-12

God morgon. Idag blev det tyvärr ingen skola för mig igen. Jag mår bättre idag men inte riktigt bra. Nu har jag nästan fixat klart med headern. Sen är det bara resten kvar..
Varför skulle jag bli sjuk? Det är ju rättviks marknad nu i helgen och jag som skulle gå med Malou.. Men nu är hon också sjuk.. Tur att rättviks marknad är på hösten också. 
Men nu undrar jag en liten grej.. Vad tycker ni att jag ska blogga om?





Föresten. Min bror hjälpte mig lite med designen så jag tycker att ni ska ta och kika in på hans blogg.
Klicka här för att komma till bloggen.





Kommentarer
Frida

Allt möjligt

2012-05-04 @ 12:53:26
URL: http://fridiss.blogg.se/
Jimmy

fin blogg

2012-05-04 @ 15:27:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0