4/5-12

Hejhej! Jag som trodde att jag var frisk. Men nej. Jag mådde bra hela dagen tills jag skulle bädda sängen och byta madrass. Då kände jag att jag fick ont i huvudet och feber.. Usch. hur det kan variera. Så jag tog tempen och det visade sig att jag hade 38 graders feber. Så jag gick och la mig och vilade lite, chattade lite med Malou. Efter ca två timmars vilande så mådde jag bättre. Så jag gick och tog tempen och då hade jag 37.5.. Alltså på gränsen till feber. Jag som hade tänkt att åka till rättviks marknad i morgon ändå. Men har man haft feber under dagen så borde man nog stanna hemma och vila en dag och kanske åka på söndag istället.
Vet ni vad jag märkte? Okej, inte så enkelt att veta så då säger jag det då. På måndag har vi typ studiedag eller nåt tror jag. Vi är iallafall lediga.. Tror jag. Haha. Men ni som läser den här bloggen och typ går i samma klass som mig kan väl säga till läraren att jag trodde vi var lediga. Men, skit samma. Vi är lediga. :)
Som sagt, i morgon ska jag vara hemma. Även fast jag mår bra tror jag. Jag måste vila. 
Nu mår jag sisådär. Jag är typ bara täppt i näsan och har lite ont i halsen. Snart ska jag sätta mig och rita lite tror jag. :) Det kanske kommer bilder. :)




En bild från majbrasan i Österå med Malou! :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0