3/5-12

ejhej, nu mår jag bara lite bättre. Jag mår inte bra men lite bättre. Tyvärr blir det inte nån skola imorgon. Förut så hade jag bara lite ont i halsen men gick till skolan ändå. Jag var för f*n sjuk i 2 veckor efter det. Så jag riskerar inte att bli ännu mer sjuk. Idag har jag mest legat i sängen och chattat med malou. Men jag har även tittat på gamla foton och kollat på tv. Till lunch så blev det tonfisk med ris och currysås. Det var jättegott. Och till middag så blev det inbakad pizza för mig. Alldedes nyss så kom min snälla bror in till mig med massa tröjor han har tagit med hem från skolan. 
Min katt är den sötaste katten på hela jordklotet! speciellt när hon sover i min datastol.<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0