31/5-12

Förlåt så hemskt mycket för dålig bloggning. Jag har faktist inte haft datorn på så ofta, och jag har ingen lust att sätta på den eftersom det tar jätte lång tid. Idag har jag varit i skolan. Efter skolan stack jag och Lisa och gecachade lite. När klockan blev fyra så stack jag hem och tittade på tv. Efter att jag har tittat på tv så började jag att laga hamburgare. Det var ju gott. 

Jag kommer nog inte blogga förän på måndag. Imorgon ska jag bara ta det lugnt tror jag, typ chilla vid tv'n eller nåt. Då orkar jag inte blogga. 

På lördag morgon så åker jag och pappa till stockolm över helgen. Mamma är där redan för att hon ska på studiebesök någonstans. 

Och på söndag kväll kommer vi hem. Men det kommer foton. :)


Kommentarer
Benny

gecachade? vad betyder de? o.o

2012-06-07 @ 20:54:23
URL: http://burkdeon.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0