25/5-12

God morgon då! Idag gick jag upp kl 5.15 av någon konstig anledning. Okej, det var inte så konstigt efterssom det är jätte varmt i mitt rum och att det är mygg ute. Så vad skulle man göra då? Det var väl bara att gå upp. Igår och i förrgår så var jag ju och badade. I förrgår var det inte så varmt. Men det var inte iskallt heller. Men igår så var det varmt för att vara i en sjö i slutet av maj. Jag och Malou åkte och badade efter skolan igår. Vi slutade klockan fem just igår eftersom det var öppet hus då alla föräldrar och släkt fick komma och kolla på vad vi gör i skolan. Men nu ska jag nog ta och äta lite frukost. Sen åker man väl till skolan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0