21/5-12

Gud, vad fint väder det var idag då! Soligt och nästa tjugo grader varmt i solen. Idag gick jag upp typ kvart i sex, men jag vaknade typ fem. Jag skulle gå upp väldigt efterssom vi har stilbytardag i skolan.
Det innebär att man få "klä ut sig" till något. Typ en katt, fjortis, emo osv"
Så jag valde att "klä ut mig" som en fjortis. Efter en timmes sminkning fick det vara nog. Euuw, jag vill inte vara fjortis.  Det är bättre att få sova ett tag längre istället.
Efter skolan idag så cyklade jag hem från skolan, bäddade sängen och städade verandan och gjorde i ordning fika åt mig och mamma.
Asså, jag måste börja fota mer. Jag har inte så mycket bilder längre som inte har varit ute på bloggen..




Kommentarer
Denisa

Söt katt!

2012-06-07 @ 20:40:02
URL: http://denisapasku.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0