17/5-12

Mina unika träffar ligger inte direkt på topp just nu. Jag måste lära mig blogga mer. Men nu kan jag skriva om vad jag har gjort under veckan.
Måndag
Idag har jag varit i skolan. Det är väldigt skönt i skolan just nu när det börjar dra sig mot sommarlov. Dom flesta arbeten är klara, åtminstonde nästan klara. Efter skolan så följde jag med Linnéa till blomsterträdgården och köpte en blomma till hennes mamma. Så gulligt att bara köpa den.<3
Efter att vi köpt den så hämtade hennes pappa henne vid bruket och hon åkte hem. Så då åkte jag också hem och tittade på tv.

Tisdag
Ännu en dag i skolan. Inte så drygt då heller. Som sagt. Dom mesta arbeterna är så gott som klara.
Efter skolan så följde Tora med mig hem från skolan. Vi åt lite mellis. Sen gick vi ut och hoppade studsmatta. Efter att vi hade hoppat ett tag så gick vi in och satte och vid datorn och kollade lite på bloggar och youtube.
När mamma kom hem så tänkte vi fråga om hon hade pengar så att jag kunde klippa mig. Men mamma tyckte inte att jag skulle klippa mig för att jag inte gjort mina sysslor. Så då fick det bli att klippa sig sen nån gång.
Jag funderar liksom på att ha snedlugg. En kort snedlugg.
Onsdag
Idag så var jag också i skolan. Sista dagen i skolan. Sen hade vi fyra dagar ledigt. 
Efter skolan så gick jag till mormor en sväng. Efter det gick jag hem och satte mig vid tv´n. Efter det så gick jag in på mitt rum och städade. Det tog typ halva kvällen. Så resten av kvällen så ägnade  jag mig tid åt att sitta vid datorn.
Idag (torsdag)
Idag så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Men vi är lediga idag och imorgon. Hmm, vi får väl se vad jag ska hitta på idag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0