Sommarlov

Hej, nu har vi fått sommarlov. Det känns så skönt. Men jag har inte längtat så mycket. Men det blir nog bra ska vi se. Idag så har jag varit i skolan och vi hade bara en lektion som vi jobbade på. Resten av lektionerna fick vi göra typ nå andra saker.
Sista lektonen hade vi iaf genrep till skolavslutningen
Här är en bild på min älskade klass. <3




Jag var ju på stan igår. Här kommer lite bilder från stan.







Det var det jag och mamma köpte på stan igår.:)

En till bild när jag och Malou var ute och cyklade lite. 



Alla bilder i det här inlägget är fotade av mig. :)


Kommentarer
Malou

Vår underbara klass♥ Kommer sakna dom under dessa två månader♥ Sen när vi börjar igen går vi ju faktiskt i 6:an. Ska bli så skönt och kul att vara äldst på hela skolan! Ha en bra sommar Elina, vi ses under lovet♥ Älskar dig sötiz♥ / Malou

2012-06-14 @ 22:12:55
URL: http://novelleronedoned.blogg.se/
Louise

Fina kläder du köpte!<3

Svar: Tack så jätte mycket:-)
Elina Hagberg

2012-06-16 @ 18:39:36
URL: http://www.mittlivsomlollee.devote.se
siri

Länka min blogg i ett inlägg? :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0