Sjuk...

God kväll. Jag har inte orkat bloggat idag eftersom jag är sjuk. Det var riktigt länge sen jag mådde såhär dåligt. Jag har typ bara legat i sängen och vilat. Ja, förutom när jag var upp och åt, gick på toa och tog febern.  Det har varit runt 37 grader hela dagen. Igår så mådde jag så pass bra så jag tog inte febern då. Men idag så har jag haft sån himla huvudvärk så jag vet inte vad jag skulle ta mig till. På morgonen när jag vaknade så gick jag på toa och sedan ut till Elvis grav. Efter det så satte jag igång datorn och sånt. Sen gick jag och åt frukost. Efter frukosten har jag mest försökt att sova. När klockan blev två så åt jag lite lunch. Efter lunch så gick jag och la mig tills det blev kvällsmat. Alltså typ tjugo över sju. 

Jag tänkte komma med lite huskurer mot förkylning som jag brukar testa. Jag är ju förkyld typ en gång i månaden med ont i halsen och snuvig.

Ont i halsen: Jag brukar dricka te med honung. Men det hjälper inte så mycket för mig. Men annars så brukar jag äta färskpressad citron. Ibland äter jag även youghurt, det brukar lena lite.
Idag så har jag ätit Glass, Tabasco, och någon annan stark sås. Vi får väl se om det hjälper.

538376_302216213202719_1585704377_n_large

Hosta: Mot hosta har jag inte gjort så mcyket än att hosta och att tugga varm lingonsylt.


Snuva: Nässpray
säger jag bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0