Ny dator

Halloj eller god morgon kanske man säger. Jag hann typ inte blogga igår för att jag liksom låg och vilade och såg på tv igår på dagen. Sen mot kvällen, runt fem tiden så kom pappa hem. Vi började prata om saker jag måste göra för att få en dator. Typ inte komma hem sent, hålla rummet städat osv. Efter lite prat så hämtade pappa sin dator från hans bil och tog med den in och visade mig. Han berättade lite om den och det visade sig att den var mer än dubbelt så bra som min gamla. Och den är väldigt liten. Så det är enkelt att bära runt på den. Fast med min förr förra dator så sprack den hårda plasten /skalet som satt runt om datorn för att jag bar runt på den för mycket. Så jag borde nog vara mer försiktig om den här nu. Och den har även en batteri tid på mer än tre timmar. Det innebär att man inte behöver ladda den på tre timmar. En riktigt bra dator.


Jag googlade på en bild och det är typ en sån här. Inte riktigt.
Ni ser där det står " Fujitsu siemens". Det står bara fujitsu på min.
Jag blev väldigt nöjd med den här datorn iallafall.





Vi saknar dig Elvis! <3


Kommentarer
Louise

Och jag borde med skaffa en ny dator ;)

2012-06-12 @ 22:22:39
URL: http://www.mittlivsomlollee.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0