Håller på med två bloggar

Hej, som ni kanske läste så håller jag på med två bloggar. Men den andra är inte en vanlig blogg. Ni vet en sån här blogg som man bara skriver vad man har gjort idag och bla bla bla. Haha. Men ni får inte veta namnet än. Jag tror inte att jag har en enda besökare på den bloggen just nu. Haha, jag har inte hunnit länka runt den. 
Åh, jag önskar att jag kunde skriva jätte bra på den här bloggen och liksom bli känd som Kissie, Foki, Kenza och Blondinbella och alla andra.. Men det är väl bara att fortsätta med bloggningen så kommer man kanske så småning om upp i den nivån. Men eftersom jag bara bloggar några gånger i veckan så kan det bli väldigt svårt. Jag måste liksom lära mig att blogga flera gånger om dagen och ha mera intresanta inlägg. 

Men idag så kommer jag ägna mig mycket åt den här bloggen eftersom jag ligger hemma i min säng och hostar,nyser och snorar. Jag antar att jag inte ska gå till skolan imorgon..




Kommentarer
Louise

Du blev veckansblogg! Grattis!

Du får din länkning i menyn i morgon!

Kramar<3

2012-06-10 @ 21:55:11
URL: http://www.mittlivsomlollee.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0