Förlåt för dålig bloggning

Asså shiit vad jag har bloggat dåligt. Som förlåt så hade jag tänkt att alla som kommenterar kommer jag skicka en kommentar på dens blogg och även länka adressen till bloggen i ett av mina inlägg.
Jag har haft så mycket att göra. Det har varit studentfest och allt möjligt. Nu har jag föresten orange hår. Haha:D Det blev inte så lyckat eftersom jag ville ha blondt hår igen. Eftersom jag hade mörkbrunt så gick det ju inte. Istället blev det orange.

Idag har jag varit med malou och vi har typ bara cyklat. Så jag är helt slut nu. :P


Before-


After-


Ha det gott igelkott:)


Kommentarer
Louise

Vad fin du är!

2012-06-21 @ 09:43:32
URL: http://mittlivsomlollee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0